tisdag 18 mars 2014

Vårblommorna

Vill bara lägga ut några blombilder. Det gäller att passa på att njuta av dem. Just nu har våren tagit en liten time out hos oss, och det är inte så roligt att vara ute. Men vårblommorna är tidigare än någonsin, tror jag, så varsågoda!



Har just fått två biografier med posten: Jung Changs Den sista kejsarinnan av Kina och Tuula Karjalainens bok om Tove Jansson: Arbeta och älska. Vet inte vilken jag skall börja med - båda intresserar mig jättemycket! Den första passar ju ganska bra in tids- och platsmässigt med biografin om Soong-dynastin som jag läser just nu, men det kan bli lite mycket. Har dessutom så där en 7 - 8 böcker från biblioteket hemma. Vilket härligt problem!
Hoppas så att våren kommer tillbaka snart så jag kan gå ut och ta fler vårbilder. Hej på er, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar