lördag 1 december 2012

På minussidan

Nej, kära vänner, vi har inga snödroppar, vi har inte ens snö ;-). Men det är kallt! 6-7 minus i morse och jag vet hur löjligt det låter för en norrlänning, men här vid havet är det kallt, det är alldeles sant.
Helt utmattad idag, men kämpar på för att hålla mig vaken till Downton Abbey trots att det rubbar mina sovvanor. Det här med att gå och lägga sig och somna direkt har jag aldrig förstått hur man gör, för min del behövs det läsas en bra bok någon timma först.
Vi har fixat och donat med all belysning för att kunna tända i morgon till 1a advent, det är så roligt med alla ljus och det behövs verkligen så här års.
Har missat Julkalendern, trots att Greveholm är en favorit. Så svag för spöken, men jag får ta igen på SVT Play. Är den bra? Hoppas så att den är det.
Imorgon skall vi till Falkenbergs kyrka för att lyssna på körsång och se den fina renoveringen. Det ser jag fram emot, med det hela börjar kl 10 - i tidigaste laget för min del.
Trevlig fortsättning på lördagen och trevlig 1a advent på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar