torsdag 4 juli 2013

Datorn har kommit hem

Virusfri och glad, men fortfarande med dessa dj-la annonser jag ville bli av med. Betyder att jag måste tänka till, och det är aldrig roligt. I alla fall inte i detta sammanhang.
Tror att det går att kringgå, i annat fall får jag gå tillbaka. Just nu blockar jag allt, så effektivt att jag inte kunde skriva i min egen blogg. :-)
Borde ju passat på att ta en massa bilder medan datorn var på hälsokur, men det var inte väder. Nu ligger jag efter bildmässigt. Bilden är från i våras.
Vi skulle se Foyles War igår, men just de passade Telia på att krångla, så det avsnittet gick vi miste om. Finns inte på TV4 Play heller, så vitt jag kan utröna. Hmm . . . . När det för en gångs skull är något man verkligen vill se.
Läser fortfarande P.D. James. Och vilket underbart och klarsynt sällskap hon är! Måtte boken vara lääänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar