fredag 19 juli 2013

Godmorgon!

Hamlet vill gärna visa grannens vedstapel. Det är det stiligaste pinnförråd Hamlet vet. Visst är det fint staplat?
Vi skall ut på promenad nu, Hamlet och jag, innan det blir för varmt för honom. Vilken underbar sommar vi har, det är inget hundväder, precis.
Det var sista Lewis-avsnittet igår. Så sorgligt!
Återkommer efter promenaden, hej så länge!
......................................................
Så där ja. Nu har jag spanat in Mitt Kök Sverigeresans restaurangtält och dessutom kollat menyn. Det ser bra ut, kan jag säga, och dessutom mycket anständiga priser. De är på väg till Hälsingborg nästa vecka.
Min hundpromenad förde mig liksom av en händelse förbi caféet På G nere vid stranden. Där har de riktig cappuchino och faktiskt den bästa glass jag ätit: Märket heter Bruno Gelato. Provande "brända mandlar" idag och den var SÅÅ god! Dessutom har de vatten till Huliganen.
Har fått Femina med höstmode. Det går faktiskt inte att intressera ens mig för i detta fantastiska sommarväder. Sparar till en regnig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar