tisdag 29 april 2014

Bletchley circle

Jo, jo, ni har sett sådana här bilder i massor. Men det går inte att motstå att ta dem! :-) Grannens träd. Med rosa knoppar och vita blommor.

Bletchley circle säsong 2 är en riktig fullträff! (SVT1 söndagar 21.00, ligger dessutom i programbiblioteket, det passar mig bättre.) Såå spännande, såå välspelat! Fattar inte hur jag skall kunna bärga mig till nästa avsnitt. Det är så roligt och tyvärr så ovanligt med en serie där ett gäng intelligenta kvinnor har huvudrollerna. Och jag ser till min stora förtjusning att det faktiskt redan finns en säsong 3 inspelad!

Göteborg igår, tack Gun för trevligt sällskap :-) Fick faktiskt gjort vad jag hade tänkt och hann dessutom med ett besök i min nya favoritbutik Massimo Dutti. Kom hem med ett par nya byxor. Ångrar bara att jag inte köpte två par. Finns på nätet också, tänk på att gå upp en storlek när du beställer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar