tisdag 1 april 2014

Testat

Scilla, faktiskt svår att fotografera, blått verkar vara en färg kameran inte klarar så bra. Vi har otroliga mängder av denna söta lilla blomma. Får mig på gott humör.

Och så har jag provat Alpros nya Mandelmjölk. Det låter ju närmast poetiskt och kanske man borde bada i den, (låter som något Kleopatra skulle kunna haft för sig) för till min cappuchino duger den inte. Den går visserligen att vispa,, men kaffet fär en bränd ton. Inte så värst god, faktiskt, men det är ju en smaksak. En verkligt god smaksak är enligt mig kombinationen Fazers nya Runda Björn knäckebröd med brie-ost och St Dalfours marmelad Svarta körsbär. Har slutat köpa kex till ostbrickan, tunna knäckebröd är inte bara bättre för mina sockervärden, de är godare också. Käre Makens och min nya kvällsfavorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar