tisdag 21 december 2010

Ompysslad till kropp och själ

har jag blivit idag, tack vare Groupon Deals och Dermakliniken. har fått jätteskön ansiktbehandling och fler tips för hyn än jag behöver.
Så passade jag på att gå på Rhösska muséet när jag ändå var i Göteborg. Så många fina utställningar! Passa på om du inte varit där ännu. Hommage á Textilia är precis lika bra som det stått i recensionerna, och designpristagarna Fronts (de med hästlampan, ni vet) utställning är helt underbar! Så spännande! Gillar särskilt deras "Magiska Kollektion". Den röda byrån med svävande låda är en favorit. Den ser faktiskt helt omöjlig ut. Hade inte kameran med mig idag, vet inte ens om jag får fotografera, men jag skall absolut tillbaka och då . . .
PS: Vi har 15 grader minus, det är som en shock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar