torsdag 23 december 2010

Vad sysslar de med på POSTEN???

Inte mindre än TVÅ julklappar kommer inte fram i tid. Och de är skickade från Bokus och borde varit här IGÅR!!! Nu finns det visserligen andra presenter, men i alla fall! Surar kollossalt. Får väl överlämna julklapparna i efterhand, men det är inte det samma.
Här i huset är annars allt klart, men jag har den vanliga känslan av att jag har glömt något. Viktigt. Här i Falkenberg råder dessutom hjortronsyltbrist, ett märkligt fenomen jag aldrig stött på tidigare. Slut från leverantör står det på små tråkiga lappar. Tänkte om och handlade hallon istället. Jättekonstigt, fanns det inga hjortron att plocka i år kanske?
Tänker nu ta mitt julbad. I morgon blir det tur till Göteborg för att lämna julblomma till min mamma och förse henne med lussekatter.
God natt och sov gott! Vi ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar