söndag 23 oktober 2011

Väldigt stressad ;-)

Har haft fullt upp idag. Först var det Anne på Grönkulla. Hur någon kvinna kan komma på idén att nobba Morgan Harris för den tråkige Gilbert kan jag bara inte begripa. Så var det två avsnitt av Forsyte-sagan som jag missat i veckan. Det är verkligen ren oförfalskad njutning att se den. Tror att jag skall köpa på mig serien, kan tänka mig att se om den med jämna mellanrum.
Dessutom sken solen (det gör den fortfarande), så vi kände oss tvungna att ta ut Huliganen på strandpromenad. Nu är det final i Stockholm Open, men jag skall ta cykeln till affären, jag vill göra LCHF-glass (se tidigare inlägg från 4:e oktober) och det fattas grejor.
Favorit i repris.
Till Eva som vill ha vykort: Skall se vad jag kan göra. Och vad det kostar. Ringer dig i veckan, kan av någon obegriplig anledning inte svara på ditt mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar