torsdag 20 oktober 2011

Digital förbannelse

Hej! Datorkrångel hela dagen fram tills nu. Och vad värre är, tv-krångel också. Vilket betyder att jag missat dagens Forsythes, ELÄNDIGT är vad det är. Missade igår också, men då var det mitt eget fel - jag var i Göteborg. Äntligen har jag fått köpt mina ljusstakar. Så här ser de ut:
Finns på Hallbergs Guld, reas till min stora förtjustning för halva priset (=325:- för båda).
Lägger ut en liten bild från NK också, men det blir den sista därifrån. Det visar sig att man inte får fotografera, eftersom detta tydligen görs i "beställningssyfte", dvs man fotograferar, visar sin bild för sin lokale tjuv, och denne (denna)  går sedan dit och snor det man vill ha i rätt storlek. Jag är här oskyldig som ett lamm och känner inte ens någon lämplig att visa eventuell bild för, ville ju bara visa lite mer av höstmodet för er.

Min kamelia blommar, efter 1 1/2 år. Det är väldigt roligt men är det inte väldigt fel? Borde den inte blomma på våren?

Väldigt vacker är den iallafall, se själva.

Har förutom dator- och tv-krångel också  haft problem med med min Iphone. Nix, inte samma leverantör, datorn och tvn är Telia Sonera, Iphonen är Telenor. Det verkar ha vilat en digital förbannelse över huset, nu har den förhoppningsvis lyft.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar