fredag 21 oktober 2011

Kameliadamen

Kära vänner!
Idag har det digitala trasslet fortsatt, så förbannelsen är tydligen inte hävd. Nu köper jag snart Forsytheserien istället. Den kan omöjligt kosta så många kronor så gammal som den är och i svart/vitt dessutom. Det lilla jag har lyckats se hittills har varit SÅ BRA!
Istället har jag städat huset och här har jag faktiskt ett tips: Till er som är så otroligt korkade att ni liksom jag har vita mattor - GALLTVÅL! Fick mina mattor mycket renare än den kemtvätt för 500:-/st jag kostade på mina 800:-kronorsmattor (ok, det var rea). Fantastiskt!

Nu hinner jag inte skriva mer, tvn har äntligen gått igång.

Är helt besatt av min blommande kamelia. Idag har den första blomman slagit ut lite till. Och det finns massor av knoppar. Det blir nog en fotoföljetong här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar