fredag 12 april 2013

TV-tid

Regn och rusk idag, men som väl är fungerar tvn. Idag skall vi se en Mission Impossible, Ghost Protocol. Detta trots att Tom Cruise är en skådespelare jag undviker i görligaste mån. Han ger mig rysningar, och det är då inte av välbehag. I denna film skall han emellertid hoppa från Burj Khalifa och det kan ju vara värt att se. Det är så roligt att se filmer som utspelar sig på platser där man varit, som en liten reprisresa! Hoppas vi är rätt informerade bara. CmoreAction är kanalen. 14.40 är tiden.
Måste få tjata om Miss Fishers Murder Mysteries i Kanal 9, lördagar 10.00 igen. En tid som inte passar mig, men det finns ju Kanal9Play, KLÄDERNA!!! SCENOGRAFIN!!! Och manuset är inte så dumt det heller. Avslutning på senaste avsnittet var en riktigt rolig rysare. För oss med svarthumor. Dessutom är Miss Fisher själv bedårande söt!
Är nu klar med att plantera om mina pelargoner. Misstänker att allt jobb varit i onödan. Nja, kanske inte helt. En av tre kanske det kan bli något av. Skall bli spännande att se. Nu är det bara att vänta och vänta. Inte min bästa sida direkt.
Såg igår i SVTs naturprogram att det redan skall finnas vitsippor! Skall ut och leta med kameran i högsta hugg så snart det blir lite sol. Precis här där vi bor växer faktiskt inga, det kanske är för nära stranden och för mycket sand i jorden. Men vid Käre Makens golfbana måste de väl finnas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar