tisdag 19 oktober 2010

Babyboom

Presenterar härmed familjens senaste tillskott: Maja och Magnus alldeles nya lilla dotter, här tre dagar gammal. Ett fullkomligt bedårande, väldigt sömnigt litet barn. Försöker här kolla in sin morfar, men orkar inte riktigt. Känner mig lite omtumlad, faktiskt. Det är ju inte så många gånger i livet man får chansen att hålla ett så litet barn. Helt ljuvligt! Lycka till, lilla pyre!
Storebror Elias ser lite betänksam ut, men det beror nog mest på att vi kom och störde mitt i Pingvinfilmen. Som jag gärna lånar vid tillfälle. Fick liksom inget sammanhang i den och jag ÄLSKAR tecknad film.
Beklagar bildkvalitén, men jag tog bilderna utan blixt, jag ville inte störa den lilla damen som sov så gott, men då blir det inte samma skärpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar