torsdag 14 oktober 2010

Söderläge

Lång dag i Göteborg i går. Tack Gun, för god lunch! Hade tänkt ta fina Göteborgs-bilder men det blev det inget med. Hittade istället oemotståndlig rosenrabatt i söderläge vid Härlandavägen. I vilken jag glatt trampade omkring och förstörde mina fina stövlar. Håll till godo!


Idag ligger jag hemma i soffan och läser Mårtensson-deckare. Har fortfarande inte hittat den där Homan möter sitt öde i form av SÄPO-kvinnan Francine. Nu tänker jag gå systematisk tillväga och beställa böckerna på biblioteket i utgivningsårsordning.

Vi har sensommarväder, riktigt varmt, faktiskt. Hoppas det håller sig tills i morgon. Då skall Hamlet och jag ut på äventyr. Det har han förtjänat efter två dagars husvaktande. Allt gott önskas er, Kära läsare! Vi ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar