onsdag 3 november 2010

Göteborg hela dagen

Har tillbringat större delen av dagen i Göteborg. Och resten av den med att ta mig dit och därifrån med hjälp av pendeltåg, spårvagnar, tåg och bil. Det känns som om jag varit borta en vecka. Har förgäves jagat klänning från GOODMOVES som jag ville prova. Tänker beställa den i alla fall imorgon. Per telefon, deras hemsida ger jag inte mycket för.
Har också varit på fika i en av mina föreningar där jag fick det godaste bröd jag ätit på länge. Finns enligt vanligtvis välunderrättad källa att köpa på BAKUT på Eklandagatan. Mörkt, massor av frön, supersmaskigt.
Skall nu ägna mig helhjärtat åt Val McDermids Mördarens nät. Hej så länge, vi hörs i morgon!
Bild: Min "Plättar i luft" som tillbringat sommaren i trädgården. Har nu kommit in och växer så det knakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar