söndag 21 november 2010

Grattis Leonie

Idag har vi varit på barnkalas, Leonie, den lilla godingen här till höger fyller 4 år. Väldigt god lunch, tack Åsa och Rafael!
Vi har också äntligen köpt en skrivare. Efter åratal av brist på beslut hade jag äntligen bestämt mig för en svart/vit laserskrivare. Är nu lyckliga ägare till en kombinerad skrivare/kopiator/scanner med bläckpatroner. Kalaset gick på mer än dubbelt så mycket som planerat. Måste trots det rikta ett TACK till SIBAS vänliga och kunniga personal, har alltid fått det bästa bemötande där. Nu skall underverket "bara" installeras. Detta blir morgondagens uppgift. Får gå och lägga mig tidigt så jag orkar. Läsa bruksanvisningar är INTE min favoritsysselsättning. Och var får man tag på matt fotopapper? Men det skall bli väldigt roligt att kunna köra ut bilder, det får jag medge. Dvs om jag lyckas få allt att fungera. Håll tummarna för mig, det kommer att behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar