lördag 3 november 2012

Pyssel i Paradiset

Vi fixar och gör fint idag, i ett gammalt hus finns alltid att göra. och roligt är det. Min Käre Make målar källardörrar och jag tar in pelargoner för vintern.
Guillious Dandy är riktigt underhållande. Det finns ett drag av pojk-/äventyrsböcker över det Guilliou skriver, medryckande och underhållande och man kan vara helt säker på att han gjort sin research ordentligt. Trodde jag hade tröttnat på att läsa, men det är faktiskt Wurtz som inte kan skriva. Inte särskilt bra i alla fall.
Till min stora irritation går inte tv-tablåerna ihop i kväll. Hade velat se Lewis (så välgjord!) OCH Downton Abbey och därmed fått frossa ordentligt i det engelska, men det går inte, Lewis är 30 min för lång. Planerar att se ett avsnitt av Spooks som jag har på DVD i stället, för engelskt ska det bli!
Nöjd med bilden faktiskt, det är inte ofta det händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar