lördag 29 januari 2011

Eftertankens kranka blekhet

har nu drabbat mig. Skidresa! Jag!!! Som knappt kommer ur sängen vissa dagar . . . Hur ska detta gå? Ja, hur det nu än går så lovar jag att rapportera.
Dessutom är det ca 90 mil till Oppdal men jag gillar bilresor och som väl är gillar Käre Maken att köra.
Det går bättre för prinsessan Catalina av Aragonien, det är jag glad för, det var lite dystert där ett tag i Philippa Gregorys Den första hustrun.
Har emellertid inte riktigt tid att läsa just nu, det är EM i konståkning och det är så roligt att se på. Just nu pågår damernas fria åkning, så nu blir det tillbaks till tvn.
__________

Och min favorit Kiira Korpi misslyckades tråkigt nog. Hade gett en hel del för att få se hennes så underbart välkoreograferade program genomföras felfritt. Hon är så graciös och åker så vackert så jag får tårar i ögonen.
Kanske till VM som går i mars . . .
Bild: De lila bollarna, skall ta en bättre bild så fort jag orkar. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar