tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtan

Alla Hjärtans Dag idag. Blommor till er alla. Har varit och ätit lunch på Strandhotellet dagen till ära. God mat och härlig inredning som gör att man blir på gott humör. Har också ätit alldeles för mycket av Lindts Lindor, ni vet de här underbara kulorna med ljus choklad, så nu mår jag som jag förtjänar. Fick röd ros också. Käre Maken sköter sig. Fattas bara annat.
Min badrumsazalea. Visst är det vackra blommor?
Har bokat rum på det nya Posthotellet i Göteborg till helgen. Vi passar på att kolla hotell och gå på bio. Nu är bara frågan vilka filmer vi skall se. Två premiärer i morgon: Chronicle, som jag inte vet vad det är för något och Safe House - dito.Måste kolla med MoviezineKäre Maken vill se action så det blir Sherlock Holmes: A Game of Shadows Nekar Mission impossible. Tål inte Tom Cruise. Hade egentligen velat se Mästerkatten, men där nekar Käre Maken. Nu gäller det att Pensionat Ugglebo vill ge Hamlet husrum. Hoppas han uppförde sig väl sist han var där. Känner mig inte helt övertygad om att Hamlet vet hur man gör när man uppför sig väl.
Skall återkomma med bilder från hotellet, så många jag kan med att ta. Nu skall jag läsa recensioner. På återseende.
-----------------------
Hmm, båda premiärerna verkar vara något jag kan sedera, måste omvärdera bioprogrammet. Starwars i 3D kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar