torsdag 2 februari 2012

Vackert!

För godis gör Huliganen nästan vad som helst
Rubriken gäller både vårt vinterväder och SF-bokhandeln.
Lyckades efter många om och men lösa mina Ormkrönikeproblem igår. SF-bokhandeln på nätet blev det till slut. Och den engelska versionen. Försökte få till det på svenska men då fanns inte alla böckerna, och när man då försöker blanda visar det sig att på svenska är det 6 böcker, på engelska 4. Delarna är alltså inte utbytbara. Så trött jag blir, särskilt som tre av de svenska som fanns reades för 29.90. Nåja, det blev inte så värst dyrt ändå, under 400:- inkl frakt. Föredömlig uppställning har de också, det är lätt att hitta det man vill ha och  man kan dessutom välja språk. Hoppas de rappar på med mitt paket, jag väntar otåligt och har bara Forsyte-sagan att ta till emellan.
Idag har vi varit på strandpromenad med Huliganen. Jättehärligt faktiskt, och inte så kallt som jag trodde. Se så fint vår ouppfostrade racka kan sitta bara man lockar med godis. Han kommer när man kallar på honom också, inte på kommadot HIT! Han kommer på kommandot GODIS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar