onsdag 15 februari 2012

Filmtorka?

Körsbärsblommor
Efter att noggrant ha studerat bioprogrammet kan jag fortfarande inte bestämma mig (oss!) Käre Maken har redan fått sin action-Sherlock, och jag känner mig ganska övertygad om Star Wars i 3D, men sedan då? Vacklar mellan Tintin som får fin kritik för tekniken, Chronicles som verkar vara en supermen-action men möjligen för tonåringar, och Decendents med Cloney. Det finns ju Järnladyn också men jag gillar inte Hollywood-biografier, tenderar åt det fega hållet. Intet ont, ni vet. Vilket gör det hela sååå ointressant Var i London under Thatcher-eran och minns med fasa alla människor som bodde i gångtunnlarna. Detta är inte en kvinna jag vill se en "snäll-version" av. Fattar inte att Maryl Streep ställde upp.  Så går Safe House, premiär i går liksom Chronicles men det verkar vara en standard- action och det har vi ju redan en. Hmmm. Har tid att fundera. Jag kan inte boka biljetter innan jag fått svar från Hamlets pensionat. Vill de inte ha honom? Så hemsk har han väl ändå inte varit?
______________
Har hittat en ny bra filmblogg, kolla längre ner till vänster. Den hindrade mig från att välja Decendants. Nu har de äntligen svarat från Ugglebo. Hamlet är jättevälkommen. Tar de fel på hund?
Läser vidare i Ormkrönikorna. Här jublar inte  krigarna, de väser.

Bilder: Har lekt med blixt, något jag så sällan använder. Men ibland är det kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar