torsdag 16 februari 2012

Klart!

Har nu äntligen bokar filmer. Det blir Sherlock Holmes, som Käre Maken vill se och som jag beklagar att jag inte kan sova mig igenom. Somnar ALDRIG på bio, inte ens framför tvn. En karaktärsbrist jag har. Så blir det Star Wars som jag naturligtvis kan utantill men det är ju 3D och jag bara älskar Yoda. Blir här tvungen att vara uppe till långt över min vanliga läggdagstid, men jag får väl offra mig.  På lördagen blir det Tintin som börjar 12.30, det gör att vi kan hämta Huliganen på kvällen. Huvudsyftet är naturligtvis att ta en titt på nya Posthotellet och att äta hotellfrukost, alltid min favorit.
Tar med mig Ormkrönikorna, del I. Det är ett väldigt ridande, fäktande, kravlande i gångar genom bergsmassiv och massor av väsningar från fiendens sida. Så roligt!
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar